امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

روزگار آقا پسر

1391/6/21 20:36
نویسنده : مریم
252 بازدید
اشتراک گذاری

 

این دوشنبه گذشته کلاس تنیست تموم شد و از اونجا که آقا عرفان وروجک نبود، کلاستون آروم و به دلخواه مربیتون برگذار شد . 

 

به علت روزگار خاصی که بر ونزوئلا حاکمه سفر بابا هم همش عقب می افته . طبق آخرین اخبار واصله بابا قراره دوشنبه وارد خاک متبرک وطن بشه. ما بی صبرانه منتظرشیم.افسوس


در راستای کم نیاوردن شما در هیچ زمینه ای:

دیشب داشتی با مهدی( پسر عمه فرشته که 25 سالشه ) ام بی سی 3 میدیدی که به زبان عربی صحبت می کردن . از مهدی پرسیدی: مهدی میفهمی اینا چی میگن... البته من میدونم چی می گنا میخوام بدونم تو میفهمی یا نه.زبان

 امروز شروع کردی به لنگیدن و اشاره کردی به قوزک پات و با ناله گفتی: پوزه پام درد میکنهتعجب

گفتم :آها یعنی قوزک پات درد می کنه؟...  با اشاره به کمی پایین تر گفتی: اینجا اونیه که تو گفتی ،من پوزه پام درد میکنه...گفتم مممم خوبیول.

 

من فدای اون پوزه پات بشــــــــــــــــــــمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نرگسی
22 شهریور 91 0:37
الــــــــــــــــــــــــــهی من فدات که انقده شیرینی تو .. بوووووووووووووووووووووووووووسسسس
نرگسی
22 شهریور 91 0:38
مامانی برو خصوصی .. آپ کردم رمزشو گذاشتم برات ..
نرگسی
22 شهریور 91 0:52
ای وای عزیزم من نمیدونستم اومدی وبم برات گذاشتم رمزو دوباره بیا پیشم .. عزیزمی دوستم ..
مامان اميرحسين
25 شهریور 91 22:47
نرگسی
26 شهریور 91 10:13
مامان اميرحسين
26 شهریور 91 12:17
خصوصي رو چك كن مريم جون
عروسک خانوم
27 شهریور 91 12:46
این امیراقا ما کم اوردن تو کارش نیستا