امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

پسری دارم تا نداره!

1392/5/2 16:08
نویسنده : مریم
838 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

معلم زبانت زنگ در رو میزنه و شما تندی میدویی یه جا قایم میشی و نقشه میکشی که چطور یهو بپری جلو و بنده خدا رو زهره ترک کنی.

اول معلمت میاد با ترس و لرز سرش رو از آسانسور میاره بیرون ببینه امن هست بیاد؟!استرس بعد در حالی که چشماش این ور و اون ور دنبال شماست، سلامی با خنده تحویل من میده و آروم پاش رو میذاره تو خونه که بالاخره از پشت مبلی ، زیر میزی،بالای بوفه ای جایی میپری جلوش و یه هوار هم میکنی تا خیالت راحت بشه که طرف کاملا سنگ کوب شده.شیطان 

امروز دیگه پریدی و زیر یه خم آتنا جون رو گرفتی و داشتی بلندش میکردی که .... من آب شدم و تحدیدت کردم و... تا کوتاه اومدی.

سر کلاس هم انواع و اقسام ادا ها رو محض خالی نبودن شیرین کاریات در میاری .امروز هی دهنت رو باز میکردی و دستت رو میذاشتی رو دندون جلویی که به یه مو بنده و کاملا لق شده و هی تکونش میدادی . آتنا جون بنده خدا هم دلش ریش میشد و التماست میکرد که " امیررضا پلیــــــــــــــــــــز دونت دو دَت"گریه شما هم همچنان هر از چند گاهی دوباره تکرار میکردی.

جلسه پیش عکس یه کلاس رو بهت نشون داد که یه پسر حرف معلمش رو گوش نمیداد . ازت خواست هرکی داره کار درستی میکنه رو رنگ بزن. شما گفتی من همین پسره (که حواسش تو کلاس نبود) رومیخوام رنگ کنم.

هی از آتنا جون توضیح و اصرارو خواهش و...که بابا این پسره گوش نمیده ، کارش خوب نیستکلافه. از شما انکار که نه خیر من همینو میخوام رنگ کنم و لا غیر.

فکر کنم واقعا بعد 20 دقیقه کلنجار آخر معلمت تسلیم شد که باشه هر کار میخوای بکن.

سعی میکنم خیلی برای تذکر دادن هی وارد کلاستون نشم .اما واقعا گاهی دلم برای معلمت میسوزه و کلی خجالت میکشم از رفتار های شما .نگران

عاشقتما اما  اللهم صبرنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اميرحسين و ارميا
5 مرداد 92 15:22
از دست اين پسركهاي شيطونننننننن
مامان پارمیدا
5 مرداد 92 15:33
پسر شیطون و بلا . فکر کنم خوب معلمی بشی واسه داداشیت ! خدابه مامان صبر بده
محراب و مليكا
10 مرداد 92 10:12
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
رعنا
13 مرداد 92 0:54
وای مریم جون خیلی بامزه و با حال بوددددد بوس برای امیررضای شیطوننننننننن
سمیرا
8 شهریور 92 4:55
وای مریم جون چقدر خندیم وخیلی باحال بود, دلم براش تنگ شده ,برای خوش زبونی هاش .برای شیطنتش , کلی بوسسسسس

سوپرايز شدم سميرا جان ، فكر نميكردم وبلاگمون رو بخوني ؛) ما هم دلمون براتون تنگ شده عزيزم. منم ميبوسمت گلم:-*******