امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

تابستان امیررضا چگونه پایان میابد؟

1392/6/7 21:58
نویسنده : مریم
823 بازدید
اشتراک گذاری

 

 امسال تابستان با وجود وضعیت نا مناسبی که داشتم سعی کردم غیر از کلاسهایی که میرفتی هر جوری شده با برنامه هایی سرگرمت کنم. گاهی میرفتیم نمایش های ابن سینا. گاهی هم با امیر علی وروجک وخاله ش بیرون میرفتیم، از جمله تو همین عکس که با هم رفته بودیم نمایش شیرهای دریایی  تو محوطه برج میلاد. پارک و فوتبال بازی کردنات هم تا جایی که توانایی داشتم به راه بود.

 

با شروع آخرین ماه تابستان کلاسای شما هم یکی یکی تمام شد . اولیش کلاس نقاشیت بود که تو کانون برگزار میشد ،تو این کلاس با آبرنگ کار میکردین.

 

کلاس بعدی تنیس بود و از اونجا که من با شرایطی که داشتم نمی تونستم تو کلاستون بیام ،عکسی ازت ندارم. اما از شنیده های خودت فهمیدم که کلاس تنیست رو دوست داشتی و با عرشیا یکی دیگه از بازیکنا حسابی دوست شده بودی.

3 شنبه گذشته هم کلاس فوتبالت تموم شد که دونه دونه از جلساتش رو با علاقه و هیجان میرفتی. روز آخر هم یه سری مسابقه اختتامیه گذاشتند و شما با تیمی به اسم فولاد نایب قهرمان شدینتشویق. خیلی هیجان انگیز بود .از ساعت 2 تا 5شما تو 3 مسابقه شرکت کردین . ما هم روی سکوهای سیمانی شماها رو تشویق میکردیم هورا. با اینکه با این وضعیتی که من دارم خیلی خسته شده بودم اما جالب بود و خوش گذشت. جایزتون هم یه مدال نقره و یه کیف ورزشی بود.

این تابستون دکراسیون اتاقت روهم تغییر دادیم و ست کامل اتاقت رو جدید خریدیم . دوستشون داری و خودت بدون اینکه من بگم میری پشت میز جدیدت و مشقای زبانت رو انجام میدیماچ


الان من تو هفته 38 بارداری هستم و خیلی سنگین شدم و تنبل . قراره به زودی نی نی گولومون به دنیا بیاد .اما همچنان اسمی براش انتخاب نکردیم. چقدر اسم برای بچه دوم سخته.ناراحت

اون اوایل که ازت می پرسیدیم اسم داداشی رو چی بذاریم میگفتی: مسود اوزیل(فوتبالیست تیم رئال)

حالا اسمای: کورش، فرزاد، عرشیا و چند تا دیگه رو پیشنهاد میدی .خلاصه هنوز اسم حضرت آقا مجهول مونده، تا زمان باقیمانده ببینیم چی میشهمتفکر.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارمیدا
8 شهریور 92 12:58
خیلی وقت بود آپدیت نمی کردین فکر کردم نی نی بدنیا اومده . پس همین روزا میاد دیگه بسلامتی . راستی بابای امیررضا جان هم اومدن از ونزویءلا یا شما تنها هستین ؟ ( من فضولم ببخشید )


بله ،بابا جوني فعلا ونزوئلان انشاالله به تولد تازه واردمون ميرسه