امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

این روزها

1392/4/25 13:09
نویسنده : مریم
343 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش  با مامان جون و پدرجون اینا رفتیم طالقان.

حسابی تو باغ کیف می کردی و با انواع جک جونورها بازی می کردی . به مدد لجبازی های شما برای بیرون رفتن  من هم کمی پیاده روی می کردم .

شنبه برای کلاسهات اومدیم تهران و همین که رسیدیم رفتیم حلیم خریدیم و نوش جان فرمودیمخوشمزه.

دیروز هم ثبت نام مدرسه رو تکمیل کردیم و لباس فرمت رو هم سفارش دادیم.

 

دیروز بالاخره یه قرار گذاشتیم و با امیرحسین و مامان و داداشی گلش رفتیم پارک و بر عکس شما بچه ها که خیلی باهم بازی نکردین ، من و ستاره جون کلی با هم حرف زدیم و از دیدن ارمیا لپلی کلی حال کردم.مرسی ستاره جون شب خوبی یودماچ.

از اونجا که کلاسات 3 شنبه تموم میشه این هوای گرم وگرفته تهران باز هم ما رو وسوسه میکنه که دوباره راهی ولایت تو طالقان بشیم . تا ببینیم چه شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اميرحسين و ارميا
28 تیر 92 10:33
سلام خوبي مريم جون؟آره شب خوبي بود بازم بيا بيشتر بريم پارك تا ني ني نيومده البته اگه تونستي .آخخخخخخ اين روزها خيلي هوا گرمه آتيش گرفتيم بخدا
مامان پارمیدا
29 تیر 92 15:14
همیشه به گردش وتفریح انشالله . خوش باشید . مریم جون من یه وبلاگ جدید واسه پارمیدادرست کردم که دسترسی بهش از ایران راحت تر باشه خوشحال می شم از این به بعد اونجا بهمون سر بزنید . ممنون
sajjad
1 آبان 92 11:28
خداخيرت بده منوبيادبچه گيام انداختين آه 20ازخوزستان