امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

نمیدونم!

1390/3/19 0:46
نویسنده : مریم
182 بازدید
اشتراک گذاری

سوالات خیلی پیچیده شده ..خیلی جاها کم میارم و میگم نمیدونم مامان...

دیشب موقع خواب ازم پرسیدی : "مامان ( نمیدونم )یعنی چی؟"تعجب...گفتم ااااا نمیدونمسوال

با لج گفتی "ااا بگو بگو دیگه( نمیدونم )یعنی چی؟" ....خدایا حالا بهت چی بگم..

گفتم :تو دست داری؟ سرت رو تکون دادی و گفتی بله

گفتم : من چشم دارم؟ .خندیدی و گفتی آره

خوب پس تو اینا رو میدونی ..می دونی که دست داری...

حالا من اگه دستم رو ببرم این پشت بگو ببینم دستم بازه یا بسته؟

شونه هاتو انداختی بالا ...گفتم ببین حالا نمیدونی...

اینجاها آدم میگه نمیدونم...یعنی میدونم نه...یعنی...ابله پدرم در اومد تا یه چیزی بهت بگم...

 

خیلی زود داری بزرگ میشی عزیزم.

من دلم برات تنگ میشه...

دوست دارم گلمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یکی یدونه دخمل خونه
19 خرداد 90 0:50
برای خودتون و پسر گلتون آرزوی موفقیت میکنم.
faeqeh
19 خرداد 90 1:33
salam malome pesare khosh saro zabooni dari azizam khoshhal mishim az weblog manoo baranam ham didan konid