امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

زندگی منو جدا کن!!!

1390/3/19 0:33
نویسنده : مریم
220 بازدید
اشتراک گذاری

تو ماشین بودیم من رانندگی میکردم شما هم عقب شیشه ماشین رو داده بودی پایین و دستتم بیرون هی گفتم مامان دستت رو بیار تو گوش ندادی آخر شیشه عقب رو دادم بالا ...با عصبانیت شیشه رو دادی پایین و گفتی :"تو به زندگی من چه کار داری باب من و از زندگیت جدا کن . بزار من زندگی خودم و داشته باشم"تعجب

خندم گرفت و گفتم چشم و ...تا شب که میخواستم برات مسواک بزنم که دوباره گفتی" مگه من نگفتم زندگی منو از خودت جدا کن؟"استرس

ای بابا دیگه باید یه چیزی بهت میگفتم....بوسیدمت و گفتم آخه من نمیتونم عزیزم تو پسر منی عشق منی 9 ماه تو دلم نگهت داشتم. 2 سال از شیره جونم بهت شیر دادم .نفست نفس منه وجودت وجود منه نمیتونم تو رو از خودم جدا کنم عزیزم.....نگران

نگام کردی و تند گفتی: خوب خوب جدا نکن خوب .دیگه نمیگم ....بغل

قربونت برم که اینقدر با احساسی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)