امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

بازی و امیر کوچولو

1392/9/14 11:18
نویسنده : مریم
767 بازدید
اشتراک گذاری
در راستاي تشويق شما و در ضمن استراحتي بعد از انجام تكاليفت تصميم گرفتم كه باهم يه مقدار بازي كنم ،بازي كه مي كرديم اين بود كه چند تا شغل رو روي كاغذ مي نوشتيم و به قرعه يكي برمي داشتيم . بعد بايد اون رو به پانتوميم اجرا مي كردي و من ميفهميدم كه چه شغليه .
گفتم خوب چه شغلي بنويسم گفتي: پليس ، كلانتر ، فوتباليست، آتش نشان. ديدم همش درگيريه، گفتم خوب دكتر و معلم و خلبان هم اضافه مي كنيم. خلاصه بازيت ديدني بود همش يا بزن بزن مي كردي ، يا خودت رو مي زدي ، يا با تفنگ شليك مي كردي .بلاخره رسيدي به دكتر از اونجا كه قشنگ با آرامش نشون مي دادي كه داري مريضا رو درمان مي كني و منم  دوست داشتم ادامه بدي نمیگفتم "دکتر". يكي درمان كردي ، دو تا ، و سه تا باز من گفتم "نفهميدم ادامه بده" كه پنجمي يهو تفنگت رو برداشتي و شليك كردي گفتم ااا چي كار ميكني ؟ گفتي :"خسته شدم اينقدر مريض خوب كردم آخري رو كشتم هم من راحت شم هم خودش"،مردم از خندهخنده
امیر کوچیکه دو ماهش تموم شد . خیلی شیرینه و دوست داشتنی. تازگی دیگه خنده هاش صدا داره و ذوق می کنه ، ساعتها دستش رو مشت می کنه ونگاه می کنه . بیشتر اوقات هم دو دستش رو می بره تو دهنش و با لذت میک می زنه .
روی بالش که می ذاریمش کامل سرش رو بالا میاره و میتونه قل بخوره و خودش رو برگردونه کلی هم احساس رضایت میکنهماچ
 
وقتی باهاش حرف میزنیم خیلی خوشحال میشه و اون هم سعی می کنه دهانش رو باز  کنه و صدا هایی از خودش در بیاره و اَاَ.. اوووو میکنه . 
 
 
عــــــــــــــــــــاشقتـــــــــــــــونـــــــــــــــــــم 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سارا مامان شايان
16 آذر 92 15:47
عسلي تو چقدر بامزه اي امير آقا . آفرين امير رضا جون باهوش. نذار هيچ كسي سركار بذارتت. اي مريم بدجنس
مامان اینده
18 آذر 92 11:09
ای جونم امیررضای شیطووووووووون .. عاشششششششششقتم .. ماشالله امیر کوچویکه
مامان پارمیدا
21 آذر 92 22:27
اقا مطبت کجاست که ما اصلا نیایم ؟ ماشالله به امیر کوچولو چه بامزه گردن بلند کرده
مامان امیر و ارمیا
24 آذر 92 10:19
عزیزم این امیرعلی جووون مریم میگم تو از من زرنگتر شدیا نهههههه آپ کردی منم آپ کردممممممممم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
16 بهمن 92 1:18
16 بهمن تولدت مبارک عزیزم آنیتای منم 16 بهمن بدنیا اومده خوشحال میشم بیاید به وبلاگمون
shayanjooni
16 بهمن 92 9:01
happy birthday
مامان پارمیدا
20 بهمن 92 9:14
مامان مریم کجایی؟ مثل اینکه خیلی درگیر بچه داری شدی؟ بیا از شیطونی های وروجکها واسمون بنویس.
somayeh
22 اسفند 92 17:20
چه بازی جالب و شادی منم پسرم بزرگ بشه حتما از این بازیا میکنم . امیر جان خیلی خوش تیپی