امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

رفتی مدرسه ،به همین زودی

1391/7/10 12:54
نویسنده : مریم
324 بازدید
اشتراک گذاری

قرار بر اینه که بعد از دفاعم بریم ونزوئلا و همون جا ادامه مدرست رو بری .اما از اونجا که من تا یک ماه دیگه کارم تموم نمیشه تصمیم گرفتم بفرستمت به مدرسه ای که عمه فرشته اونجا هستن . مدرسه یگانه ،

امروز برای اولین بار رفتی سر کلاس تو یه مدرسه دولتی، یه مدرسه شلوغ و پر از انرژی و روی نیمکت های داغون نشستیچشمک. خوب از اونجا که عمه جون هم اونجان حسابی همه هوات رو دارن. من به شخصه و البته مخالف نظر بابا، همیشه دلم می خواست توی یه مدرسه دولتی باشی . بزرگی مدرسه، زیادی بچه ها و فرهنگ های متفاوتشون خیلی به نظرم تو تجربه و شکل گیری شخصیت کودک 6 ساله تاثیر داره و با کمک خانواده میشه این تاثیر رو مثبت کرد. من عاشق جو مدرسه های دولتی هستم که بچه ها در اوج شیطنت از سر و کول هم بالا میرن و جو درس و رقابت خیلی اذیتشون نمی کنه.

این هم عکس عمه جون و امیررضا:

فعلا که به همین زودی مدرسه ای شدی و داره 6 سال از عمر کمت میگذره...دلم برای بچگیت خیلی تنگ شدهناراحت

هر جا هستی شاد باشی عـــــــــــزیزتـــــــــــــــــرینمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اميرحسين
12 مهر 91 14:16
چه خوب به اميررضا تبريك ميگم درست منم مثل شما فكر ميكنم مريم جون منم به شوهرم ميگم اميرحسين رو بفرستيم براي مدرسه اش دولتي قبول نميكنه خ رو چك كن
نرگسی
13 مهر 91 17:47
به به مبارکه عزیزم .ایشالله که موفق باشی همیشه و به مدارج بالای علمی برسی گلم . کار خوبی کردی مامانی .


ممنون. خوبي؟
عروسک خانوم
2 آبان 91 14:07
مبارکه ایشالا دانشگاه رفتنش کاملا مشخصه که یه پارتی گردن کلفت تو مدرسه داره اخه همه لباس فرم تنشونه بجز امیر رضا