امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

سر نهار امروز

1391/7/7 12:55
نویسنده : مریم
330 بازدید
اشتراک گذاری

 

من: مامان جان بیا غذا بخور 

امیر رضا: نه نمی خوام برو برام از اون ساندوچ مثلثیا از سوپر بگیر. 

-نمیشه که ،غذای به این خوشمزگی درست کردم . بیا بخور ببین چه خوبه

- نه اصلا تو دوست داری من چاق شم شکمم اینطوری بیاد بیرون.

- حله حوله و ساندویچ و چیپس و پفک آدم رو چاق میکه ، غذا آدم و قوی می کنه .

- نه خیر همه چیزا اگه آدم زیاد بخوره چاق میکنه ابرو

- خوب اگه غذا بخوری قد بلند میشی و باعث می شه خوب بزرگ بشي.

- ببین من اگه بزرگ شم ، قدم خیلی بلند شه تو دیگه نمیتونی من رو ببوسیا چون قدت به من نمیرسه بغلم کنی و بوسم کنی

- نه من هر جوری شده بوست میکنم . بیا این غذا رو بخور من خیلی زحمت کشیدم تا این رو برات آماده کردما

بعد از یه قاشق غذا خوردن  چشات حلقه ای اشک جمع میشه و میگی: آخه خوب سوپری هم بیچاره زحمت میکشه مغازه ش پر ساندویچ و چیزای دیگه هست و هیچ کس ازش نمیخره.. خوبه اینجوری؟ .. من بزرگ شدم پولدار شدم میرم یه عالمه چیز از سوپری می خرممتفکر.

- باشه مامان با پولت هرکاری می خواهی بکن.

- تازه برای بچم هم هرچی بخواد میخرمعصبانی

- باشه ولی من چیزی که برای شما ضرر داشته باشه نمی خرم

-....

و ادامه کل کل ما تا همه غذات رو بهت بدم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اميرحسين
10 مهر 91 9:22
هههههههه از دست اين بچه هاي بلا
مامان محمد فاضل
10 مهر 91 15:36
ههههههههههههههههههههه بلا پسر بیشتر به ما سربزن
نرگسی
10 مهر 91 18:08
ای دون ای دون .. امیررضا پسرطلا چقدر شیرین و مهربونی تو .. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون عزیزم
رعنا
11 مهر 91 2:22
سلام
چه جالب اسم پسمل منم امیررضاست
و تازه اسم وبلاگش هم طلای من و باباست
چه تفاهمی
خدا حفظش کنه


بله واقعا جالبه:-)
عروسک خانوم
2 آبان 91 14:05
من دیونه این شیرین زبونی هاشم