امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

در انتظار برادر

1392/4/2 23:25
نویسنده : مریم
327 بازدید
اشتراک گذاری

اميررضا : مامان اگه دختر بود چه كار مي كرديم؟

: اونم خوب بود ديگه مگه بده ؟

: آره دخترا جيغ ميكشن، می ترسن و  بازي پسرونه بلد نيستن آخه.

خدا رو شکر شما راضی باشی ما هم راضییم


دارم بهت غذا ميدم ميگم :"مامان ني ني مون به دنيا اومد شما بايد بهش غذا بديا"

لبخنده گشادي تحويلم ميدي و ميگي :" باشه شيرهم من بهش ميدم."

بعدش رفتی تو دستشويي که یهو داد ميزني:" مامان بچه اومد تو بايد بشوريشا .من غذا ميدم تو بشور."

عدالتت تو تقسیم کار من و کشتهابرو


 داري با دوستت كريستين حرف ميزني، ازت مي پرسه تو تنهايي؟ برادر نداري؟

با لب آويزون و بسيار مظلومانه مي گي : "دارم اما تو دل مامانمه. "

چشماي كريستين ديدن داشت.تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اميرحسين و ارميا
4 تیر 92 8:49
سلاممم آخي شما هم داداش دارين مثل هميم مريم جون .خوب چرا ازش چيزي ننوشتي مريم؟؟؟؟؟؟؟خصوصي
مامان اميرحسين و ارميا
4 تیر 92 8:51
يادم رفت خصوصيش كنمم
رعنا
30 تیر 92 2:20
عزیزمممم مریم جان مبارک باشههههههه
نرگسی
1 مرداد 92 15:28
عزی دلممممممممممممممممممممم ..