امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

شنا

1390/8/22 3:31
نویسنده : مریم
228 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره آموزش شنات رو شروع کردیم .خیلی خدا خدا میکردم بازی در نیاری  . وقتی بردمت استخر از دور دوستت رامون رو دیدی و دوییدی طرف استخر که باهاش بازی کنی . اتفاقا مامان اونم می گفت رامون کلاس و دوست نداره و نمیره . اما شما دو تا با هم تو کلاس شرکت کردین و من خیلی خیلی خوشحال شدم.

سام هم میاد کلاس و من و خاله رابی کنار استخر تماشاتون میکنیم.

همه بچه های کلاستون ، همکلاسهای مدرست هستن . آپریل هم که خیلی دوست داره میاد .خدا رو شکر موقعیت خوبیه که برای شنا کردن آماده شی. این امکان رو تو ایران نداشتم که من ببینم چطور شنا یاد میگیری.

 

ا

 

البته همچنان قبل از رفتن به استخر همین که میفهمی برای کلاس داریم میریم بهونه میگیری اما بالاخره میبرمت .

اما امان از وقتی که کلاس تموم می شه اصلا بیرون نمیای همیشه با گریه میارمت بیرون و آمادت میکنم. با اینحال خیلی خوشحالم که کلاس شنا میری.


انشاالله بتونی ادامه بدی عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعلی
22 آبان 90 23:05
آفرین به امیررضاجونم که شناکردن داره یادمیگیره موفق باشی عزیزخاله
مامان سام
4 آذر 90 23:18
منم خيلي دوست دارم سامي رو ببرم كلاس شنا اما وقت نميكنم
مبین فرفری
16 بهمن 90 16:44
مدالت مبارک باشه نفس
مامانی برای پسر خوشگلم اسفند دود کن
به ما هم سر بزنید

سلام مرسي . چشم اما سايتتون باز نميشه فكر كنم أدرسش كامل نيست