امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

Hola venezuella

1391/9/20 21:01
نویسنده : مریم
292 بازدید
اشتراک گذاری

یه هفته ست که رسیدیم ونزوئلا .بابا خیلی خوشحاله و هر چی دلت میخواد، اورد میدی و اونم چشم بسته برات می خرهمنتظر

ژانویه نزدیکه و همه جا خیلی شلوغ و پر انرژیه.مثل نزدیکای سال تحویل خودمون.

رفتم مدرسه ات و برای ژانویه ثبت نام شدی . فردا قرار برم پکیج درسایی که باید باهات کار کنم رو بگیرم . امید وارم خیلی عقب نباشی . ما که تعطیلات ژانویه پر کاری رو در پیش داریم

بقیه کلاسات هم صبر میکنم تا سال آینده بعد تعطیلات 20 روزه اینجاخمیازه .

پی نوشت: لپ تاب خودم شارژرش به برق 110 اینجا نمیخوره و فعلا از کار افتاده. با این یکی لپ تاب کار میکنم که نوشتن توش خیلی سخته 

ببخشید که پستم کوتاههقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساجده
20 آذر 91 21:18
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
نرگسی
20 آذر 91 23:49
سلام عزیزم .. رسیدن بخیر .. خیلی خوبه که کنار هم هستید و خوشحال خداروشکر .. و خیلی هم خوب که ژانویه رو اونجا هستین و خوش بگذره بهتون دوستم ..
پوریا پهلوان کوچولوی مامان
22 آذر 91 8:13
سلام عزیزم ، هم برای شما و هم امیر رضا جان بهترین آرزوها رو دارم ، امیدوارم زندگی سه نفرتون شاد شاد شاد باشه ، امیر رضا جان قدر مامان خوب و مهربونتو بدون
مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
22 آذر 91 8:53
رسيدن بخير مريم جون ايشالا همه چي عالي پيش ميره
رعنا
28 آذر 91 19:45
ای جونم اون ژست قشنگت ماشالله نگران نباش انشالله همه چی به خوبی و خوشی میشه.....
هانیه مامان پارسا کوچولو
5 دی 92 16:52
ماشالله پسرتون خیلی خوشگله خدا حفظش کنه من تازه با وبتون آشنا شدم بازم سر میزنم وبتون عالیه لطفا شما هم از وب پارسای منم دیدن کنید ونظر بدید