امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

تعطیلات کارناوال

1390/12/24 21:49
نویسنده : مریم
288 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته به خاطر کارنوال کامل تعطیل بودین .  اینجا هفته کارناوال از همه مناطق اطراف میان مرکز شهر که دختر های انتخابی خودشون رو نمایش بدن و در آخر برنده معلوم میشه...خیلی شلوغ میشه هر گروهی تو خیابون راه میوفته و  نامزد خودشون رو تبلیغ میکنن . به نظر خیلی جالب میاد من فقط یه سری عکس از این برنامه ها دیدم .اما هیچ وقت نرفتم .  به علت وجود هر کی  ، از ده های اطراف و زاقه نشین ها  ، شهر بسیار شلوغ و ناامن میشه . ممکنه که به خاطر مثلا دوربینی که دستت باشه یه هفت تیر بیاد کنار گوشتاسترس. ازطرفی هم خیلی با روحیات ما جور در نمیاد . همشون به طرز بسیار بدی لباس می پوشن و خیلی بد م.س.ت میشن .خلاصه ما در این مراسم جمعی ونزوئلایی ها شرکت نکردیم و یه هفته با هم دیگه خوش بودیم.

اول هفته پیش رفتیم آگوا د مویسس . جایی مثل آب گرم های ما که البته گرم نبود اما پر از املاح که مردم برای درمان میرن اونجا . جای زیباییه و با کبابی که  اونجا زدیم به بدن کلی بهمون خوش گذشت .

 

 

. یه روزم با عسل اینا و سام کوچولو رفتیم کاسکادا نهار و شهر بازی:

 

استخرت هم بعد از دو روز تعطیلی تشکیل شد و شما هم خیلی خوب داری ادامه میدیتشویق

 

 دیروز هم نرگس وخاله فریبا اومدن خونمون و کلی بازی کردین و خوش بودین

ا

این چند وقته با هم درس هم می خوندیم .دارم باهات بن بن بن کار میکنم و سرعت یادگیریتم خوبه.

 خدا بخواد پس فردا 2 شنبه دوباره میری مدرسه و من هم برمیگردم به برنامه همیشگی خودم

دوست دارم شیطونکمقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگسی
10 اسفند 90 8:22
همیشه به گردش و خوشی انشاالله .. خیلی ممنونم عزیزم .. بوس بوس بوس برای امیررضاجونی..
مامان اميرحسين
10 اسفند 90 9:29
سلامممممممممم عزيزم ايشالا تعطيلات بهتون خوش گذشته باشه ميدوني از چي خوشم مياد از اينكه با وجوداينكه توي يه كشور غريب هستي اما دوست و آشنا دارين كه باهم برين گردش هميشه شاد شاد .راستي براي نوروز91 نمياين تهران؟


ممنون ... نه عزیزم تا خرداد نمیایم
ستاره آبي
10 اسفند 90 11:13
سلام دوست عزيز مطالب و عكس هاي زيباوي هستند.ادم به روحيه مياد و شوق زندگي در وجودش بيدار ميشه. هر كجا كه هستين هميشه شاد و سلامت باشيد
متین وروجک
13 اسفند 90 10:14
سلام الهی همیشه خوش باشین من تازه با وبتون آشنا شدم به ما هم سر بزنید امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم