امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

ولنتاینت مبارک عشقم

1390/12/24 21:53
نویسنده : مریم
461 بازدید
اشتراک گذاری

روز ولنتاینت مبارک

عزیز دلم خیلی وقته چیزی برات ننوشتم . روزگار طبق برنامه پیش میره و مدرسه و کلاس شنا برنامه اصلیته.

تو ادامه خاطره اين چند روز و عكسا رو ببين

 

هفته پیش با عسل اینا رفتیم لچریا بندری در شمال ونزوئلا که مشرف به دریای کاراییبه . وقت کمی اونجا بودیم اما تو همین مدت کم حسابی از بودن با عسل لذت بردی و بازی کردی.

 

نمایی از ساحل لچریا

 

پاساژ کاسا بوته که این پاساژ و خونه های اطرافش همگی روی آب هستندلبخند

 

استخرت هم برقراره و به تازه گی میتونی یه عرض رو نه خیلی اصولی اما بدون کمک  شنا کنی .

خودش کلی پیشرفته ، تویی که همین که می بردنت طرف عمیق گریه میکردی و میگفتی " مامان می خوان غربم کنن! می خوای دیگه بچه نداشته باشی؟" ابرو حالا خودت به خوبی می پری تو عمیق و خودت رو یه جورایی بالا نگه میداری.

 

 

امروز روز ولنتاین بود و تو مدرستون جشن کوچکی با بچه ها گرفته بودن  ما هم رفتیم و از شادی و خنده و رقص بچه ها ما هم شاد شدیم.

 

 

عشق کوچولوی من بهترین آرزوهای دنیا رو برای تو و تمام گلهای زندگی پدر مادر ای دنیا دارم .بغل

انشاالله خدا دل همه عاشق ها رو شاد کنهفرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اميرحسين
26 بهمن 90 7:54
happy valentine
نرگسی
3 اسفند 90 23:10
عزیزم آدرس وبتو نداشتم بهت سر بزنم .. یه دفه ای پیدا کردم و خوشحال شدم .. ولنتاین مبارک البته با تاخیر بسیار .. بوووووووووووووووووووووس برای امیررضاجوننننننننننن ..