امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

خال

1391/1/16 22:30
نویسنده : مریم
265 بازدید
اشتراک گذاری

 

امیر رضا از وقتی به دنیا اومده یه خال ( یا ماه گرفتگی..نمیدونم) بالای قوزک پای چپش داره . من دوسش دارم انگار یه یادگاری از نوزادیشه . با اینکه خودش داره بزرگ میشه و مرتب در حال تغییره این خال سر جاشه و یه شکله. برای خودش اصلا جلب توجه نکرده بود تا امروز..

اومده به من میگه: مامان این جوش چرا اینجا درست شده؟( به خال اشاره می کنه)

- مامان این خاله جوش نیست 

-خوب چرا اینجا در اومده؟

- نمیدونم مثل رنگ پوستته دیگه.... اینجا هم وقتی تو دل من بودی این رنگی شده.

- یعنی من از پات اومدم بیرون تعجب(جواب من همچین نتیجه گیری داشت؟)

- نه مامان تو از دل من اومدی بیرون ...ببین منم رو صورتم این خال رو دارم...

- یعنی تو از صورت مامانت اومدی بیرون؟یول(نتیجه گیریهات منو کشته)

- ااا نه مامان همه بچه ها از دل مامانشون بیرون میان( البته با یه وجب ارفاق) ربطی هم به اینکه خال کجاست نداره.

- آهان خوب...

 

به نظرتون واقعا فهمید من چی میگم؟ فهمیدین خال چه ربطی داره به نوع زایمان ؟ فهمیدین امیررضا مشکلش با این خاله حل شد یا نه؟

فهمیدین چه سخته به بچه جواب دادن.؟

بســــــــــــــــاتـــــــــــــــــی داریمامتفکر 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نانازیا
16 فروردین 91 23:51
سلام از تون دعوت می کنیم که شما و کوچولوتون هم به سایت نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها بپیوندید آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان اميرحسين
17 فروردین 91 0:08
خيلي سخته من دركت ميكنم مخصوصا پسر بچه ها هنوز سوالاتشون در راهه
نرگسی
17 فروردین 91 0:13
ستاره آبي
23 فروردین 91 16:07
از کسی که دوستش داری ساده دست نکش چون بعد رفتنش اینقدر قلب و ذهنت پر خاطرات میشه کــه نمی تونی قـــلب و ذهنتـــو به دیگـــری بدی.....! سلااام.منم ديگه موندم تو اين معماي علمي
عروسک خانوم
22 اردیبهشت 91 23:49
چه بجه باحالیه البته خیلی معصومه از چشماش معلومه شرور نیست خدا حفظش کنه براتون