امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

سلام صداي ما را از ونزوئلا ميشنويد

1393/5/25 2:23
نویسنده : مریم
812 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم . با تموم شدن سال تحصیلی 92-93 شما رسما با سواد شدی به همین مناسبت تو تاریخ 1/3/93  کلاس اول 1-1 جشن پایان سال داشت.

البته بگم که اول، دوم خرداد ماه بود،اما چون ما پرواز ونزوئلامون همون روز بود ،مدرسه لطف کرد و برنامه رو یه روز روزتر برگذار کرد. عالی بودید وهمه بسیار از برنامه هاتون راضی بودن. در پایان برنامه هم با پوریا که رفیق صمیمی شما بود عکس گرفتید و گردنبند های یادگاریتون رو با هم عوض کردین کلی با تاسف از هم جدا شدید.


بله دیگه ما هم همون شب بامامانجون و امیر کوچیکه که اولین سفرش بود راهی ونزوئلا شدیم.
خدا رو شکر جفتتون بسیار پسرای خوبی بودید و من اصلا اذیت نشدم. مهماندارا که عاشقتون شده بودن همش با امیر کوچیکه از دور و نزدیک بازی میکردن و به شما هم میرسیدن
خلاصه رسیدیم کاراکاس و یه شب موندیم و صبح راهی ماتورین شدیم.


اینجا کما فی السابق مردمش آرام و هوای خوب وبیشتر اوقات بارونی داره،
از اونجا که با وجود امیرکوچیکه نمیتونم رانندگی کنم خیلی بیرون نمیریم و کلاسات هم سعی کردیم همین اطراف باشه
پسر عموت هم اینجاست و اکثر وقت و کلاسات رو که شنا و تنیسه با اون میگذرونی . باهم دوچرخه سواری می کنید و .
گاهی امیر کوچیکه رو هم باهاتون میارم استخر و کلی ذوق میکنه


از این روزای شما بگم ک به شدت به فوتبال علاقه داری و این جام جهانی گذشته باعث شده این علاقه زیادتر بشه . تمام افراد معروف همه تیمها رو میشناسی . همش هم تکرار میکنی که من تا جام جهانی 2022، 16 سالم شده و حتما عضو تیم ملی میشم و توجام شرکت می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارمیدا
30 مرداد 93 9:13
چه جالب دوباره رفتید اونور . واسه مدرسه دوباره برمی گردید ؟ من دیدم خیلی وقته خبری ازتون نیست گفتم حتما امیر کوچیکه خیلی مشغولتون کرده . بهتون خوش بگذره . گل پسرا رو ببوسید از طرف من سلام ، بله برميگرديم، عزيزم وبلاگ شما براي من اصلا باز نميشه ! مشكل از منه؟ نميدونم! مشتاق ديدارتونم. بوس براي دختر گلم پارميدا
مامان سارا
3 شهریور 93 8:16
واي ماشاالله به اين دو تا مرد . هر دوشون حسابي بزرگ شدن. خوش باشي مريم جون.
عروسک خانومعروسک خانوم
31 تیر 99 18:02
سلام مریم عزیز بعد از سال ها اومدم نینی وبلاگو یادی از گذشته ها کردم وبلاگ مورد علاقم امیررضا کوچولو بود. که الان باید مردی شده باشه چیزی به ۲۰۲۲ نمونده امیدوارم توی ۲۰۲۲ ببینیم این گل پسرو خیلی حس خوبی داشت مرور دوباره ی این صفحات  هرجاکه هستی برات بهترین ها رو ارزو می کنم