امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

بازی .شادی. خنده

1390/4/29 0:46
نویسنده : مریم
1,052 بازدید
اشتراک گذاری

داریم مسافرتها و خریدامون رو انجام میدیم که زودتر برگردیم پیش بابایی.

هفته پیش از 5 شنبه رفتیم طالقان .که اونجا خیلی بهت خوش گذشتگاوچران

اینم عکساش:

یک روز توپ بازی با آرش جونی:

کلی آب بازی

 

روز اول که با آرش حسابی بازی کردی و با آب بازی شروع شد

 

بسیار دقیق به دنبال مورچه

پسر عمو ها در جستجوی مورچه!

 به هر بهانه ای دوباره آب بازی!

به هر بهانه ای می رفتید آب بازی

 با مادر جون کنار رودخانه

با مادرجون کنار رودخونه

 

 با پریسا کوچولوی تپل نوه دایی من:

با پریسا کوچولو نوه دایی من

 

دیروز صبح برگشتیم تهران 

شبش با هم رفتیم پارک و طبق معمول لج شما برای خرید یه چیزی (مهم نیست چی فقط باید خرید)

منم از این فرفره ها که میرن آسمون برات خریدم .

بعد رفتیم مرکز خرید ولنجک و کلی اونجا برات خرید کردم.

اول یه عینک دودی 

بعد دو ست لباس آدیداس .

بعدم باز 2 ست لباس دیزنی... تا ساعت 11 شب میگشتیم . تا همه مغازه ها بستن.

امروز هم برنامه کوتاه کردن موت رو داشتیم

نمیدونم چراهمه مخالفت هات برا قبل ماجراست مثلا برای سلمونی رفتن کلی ناز و لج میکنی کلافههمین که میرسم خیلی آقا و ساکت و حرف گوش کن میشینی تا کارت رو تموم کنن.متفکر

اینقدر آقا بودی گفتم حتما ازت عکس بگیرمتشویق

 

این هم آقا داماد ما بعد آرایشگاه:

ا

عاشقتم عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارال و صبا
29 تیر 90 2:52
سلام.وبلاگ جالبی دارید.امیررضا پسر دوست داشتنیه.خوشحال میشم به وبلاگ منهم سری بزنید
مامان رها
29 تیر 90 10:47
سلام عزیزم وب قشنگی دارین کد رهای من در مسابقه 27 اگه رای بدید خوشحال میشیم