امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

تجربه ای جالب

1390/9/13 6:42
نویسنده : مریم
235 بازدید
اشتراک گذاری

همه شهر تو حال و هوای سال جدید میلادی هستن. مدرسه شما هم که از همه بیشتر هفته آینده جشن موزیکلتونه این هفته گذشته هم سانتا براتون کادو آورد .یه کتاب مصور که هر برگش پازل . موضوشم حیوانات آبی ه خیلی دوسش داری و همش تک تکشون رو نگاه میکنی ..

 چند وقته خیلی بارونای شدیدی اینجا میاد . من که تا حالا یه همچین بارونایی حتی اینجا ندیدم انگار خونمون میره وسط یه دریچه .. گاهی ترسناک میشه!!!. بنابر این نتونستی بری استخر .

 جمعه شب منم حوصلم سر رفته بود با هم رفتیم سینما! به مسئول بلیط میگم یه فیلم مناسب پسر بچه می خوام اونم میگه "real steel" البته اسپنیش اون رو میگه ! خوب منم که بی خبر از همه جا میگم 2 تا بلیط بده . خلاصه میرم تو سالن می شینیم  میبینم ای دل غافل یه فیلم اومدیم که اصلا موضوعش بکس و بزن بزن و هیجانی در حد تیم ملیتعجب.

سینما سه بعدی و فیلم هم موضوعش رقابت بکس رباتها بود که توسط صاحباشون کنترل می شن...برای من خیلی تجربه جالبی بود که بتونم یه فیلم آمریکایی پر هیجان رو تو سینما با کیفیتی عالی ببینم...اما برای تو وروجک که همینجوری من هیچ فیلم و کارتون بزن بزن نمی گذارم ببینی (حتی بن 10) آخر کیف بود . من همش دستت رو میگرفتم میگفتم مامان بیا بریم ولش کن این فیلم خوبی نیست اما تو مگه این فرصت از دست میدادی! هی برات توضیح میدادم که اینا رباتنا، آدم نیستن ..آدما همدیگر رو نمزنن و ..استرس.نمیدونستم ای خراب کاری رو چطور درست کنم....

خلاصه کلی من و پسرم کیف کردیم و یه فیلم پر از تنش و هیجان و بزن بزن تا آخرش دیدیم.

جالب اینجاست که اومدی خونه به بابات میگی چه فیلمی دیدی بعدم میگی" برای تو خوب نیست . چون اگه ببینی شب خواب بد میبینی"ابرو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سام
12 آذر 90 18:25
اتفاقا منم دوست ندارم پسرم اين چيزا ببينه اما اين بچه ها چه استقبالي ميكنن بچه من كه نميدونست بن تن چيه اما تو مهد ميديد بچه ها ساعت بن تن دارن كيفش دارن خيلي كنجكاو شد تا اينكه يه روز رفتم سوپرماركت سي ديش رو ديد يه قشقرقي به پا كرد كه من آخرش خريدمش حالا عاشق بن تن شده
نرگسی
15 بهمن 90 23:50
عروسک خانوم
22 اردیبهشت 91 23:39
چقدر اونجا تربیت بچه ها سخته نه؟