امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

امیررضا پسر طلا

به راستي حسين كيست؟

1391/8/29 18:43
نویسنده : مریم
244 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوم محرم

اميررضا با تعجب: آرش مي دوني امام حسين رو كشتن.

آرش پسر عموي اميررضا : نه بابا الكيه

اميررضا با هيجان: نه به خدا كشتن همه برادراشم كشتن .راست مي گم به خدا، خانوم معلمم گفته.

روز٤ محرم

بعد مدرسه هنوز لباساش رو در نياورده : مامان ميدوني امام حسين چطوري مرد؟

من: چطور؟

اميررضا :بهش يه عالمه تير زدن .به قلبش ،كمرش، سرش، پاهاش، پشتش، سينش، كمرش( تكرار دوباره) حتي تو سپرش اينقدر تير زدن تا مردنگران.

من : چرا امام حسين رو كشتن؟

اميررضا : نمي دونم ناراحت

خيلي درد داره، خيلي. من آدم بي مذهبي نيستم اما بسيار ناراحتم از اينكه پسر ٦ ساله من قبل از اينكه حسين رو بشناسه، كشته شدن او رو شناخته، اون هم به بدترين شكل، بي دليل و به وحشيانه ترين شكل ! خودم رو ميكشم فيلم هاي با خشونت نبينه و روش تاثير بد نذاره اونوقت از اول محرم در وديوار مدرسه پر شده از تصاوير كربلا اون هم به دلخراش ترين شكل. سرهاي بريده بر نيزه ، گهواره اي كه خون ازش فواره ميزنه، دست قطع شده كنار رودخانه و ... چرا ؟ مثلا اين جوري حسين رو به پسر من شناسوندن ؟

مگه حضرت زينب جلو يزيد نگفت من در كربلا چيزي جز زيبايي نديدم . يعني زيبايي از نظر مربيان ما اينهاست؟ خيلي درد داره. من چطور مي تونم حسين آزاده ، زيباترين جوان بهشتي و سرور و امام و بزرگ ما شيعيانش رو جاي اين كشته بي دليل كربلا رو تو ذهن كوچيك پسرم جا بدم؟ اصلا لزومي داره همه چيز رو توضيح داد؟ درك يه پسر٦ ساله از شهادت چيه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اميرحسين و آلوچـــــــــه
30 آبان 91 9:17
آره واقعا تو مملكت ما متاسفانه هم اينكه از احساسات مردم خيلي سواستفاده ميكنن هم اينكه ميخوان كه بچه ها اينجوري آشنا شن مريم جون
مامان محمد فاضل
1 آذر 91 15:06
عزیزم خودتو ناراحت نکن میتونستی تو این زیبایی رو بازبان مادرانه بهش بگی همه چیز رو نباید از زبان مربی یاد بگیره
رعنا
2 آذر 91 0:52
سلام عزیزم بازم گلی به جمال امیررضای گل که به هرحال حرفهای معلمش واسش مهم بوده و سعی در شناخت امامش داره
نرگسی
4 آذر 91 17:10